Gör enkelt CRM test
Svara på 15 frågor och se vilken CRM-lösning som passar dig.
Svar visas direkt efter testet.
Ditt Resultat!
Grattis, du har
VÄLDIGT STOR AFFÄRSNYTTA
av ett avancerat CRM
AFFÄRSNYTTA
![Checkbox_Filled_Desktop](https://easy.absfront.se/wp-content/uploads/2022/10/Checkbox_Filled_Desktop.png)
Minskad administration
Genom att samla all kundinformation i en lösning och integrera med Outlook minskar
dina användares administrativa arbete med att lagra och samarbeta kring kundinformation.
![Checkbox_Filled_Desktop](https://easy.absfront.se/wp-content/uploads/2022/10/Checkbox_Filled_Desktop.png)
Minskad sårbarhet
När all viktig kundinformation ligger i samma lösning minskar företagets
sårbarhet när någon är sjuk eller slutar sin anställning.
![Checkbox_Filled_Desktop](https://easy.absfront.se/wp-content/uploads/2022/10/Checkbox_Filled_Desktop.png)
Ökad produktivitet
Med ett system anpassat efter bransch och behov får användarna
mer gjort under en arbetsdag och produktiviteten ökar.
![Checkbox_Filled_Desktop](https://easy.absfront.se/wp-content/uploads/2022/10/Checkbox_Filled_Desktop.png)
Bättre affärsprocesser
Företaget och användarna kan öka kvalitet och snabbhet i de affärsprocesser
som stärker kundrelationerna. Öka försäljning och kundnöjdhet.
![Checkbox_Filled_Desktop](https://easy.absfront.se/wp-content/uploads/2022/10/Checkbox_Filled_Desktop.png)
Ökad proaktivitet
När kritisk affärsinformation och affärsprocesser återfinns i samma lösning ökar
det möjligheten att förutse vad som behöver göras för att vara proaktiv.